loading...
آپ دآنلـود
Admin بازدید : 1377 پنجشنبه 13 شهریور 1393 نظرات (2)

درخواستی کاربران

دانلود فیلم کمدی . درام . عاشقانه Jerry Maguire – جری مگوایر

محصول 1996آمریکا با لینک مستقیم

با کیفیت خارق العاده Bluray720p | + زیرنویس فارسی |

دانلود فیلم Jerry Maguire   جری مگوایر   محصول 1996 آمریکا

اطلاعات کامل : IMDB

فرمت : MKV

حجم : 750 مگابایت

محصول : آمریکا

زبان : انگلیسی

ژانر : کمدی . درام . عاشقانه

امتیاز فیلم : 7,2 / 10

زیر نویس  فارسی : دارد

خلاصه داستان:  «جری مگوایر» (کروز) یک کارگزار ورزشی است. او در کارش بسیار موفق و پرانرژی است و همه به او علاقه مند هستند. اما آرام آرام فکر می کند جایی از کارش ایراد دارد…

دانلود با کیفیت بلوری 720

دانلود زیرنویس فارسی

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط newtrade58 در تاریخ 1393/06/20 و 5:20 دقیقه ارسال شده است

سلام و وقت به خیر

من همراه همیشگی سایت خوب شما متشکر بابت فیلم درخواستی که برام گذاشتید موفق شدم دانلودش کنم البته زیر نویس هر کاری کردم نشد از سایتهای زیرنویس گرفتم

لطفا اگر ممکنه این فیلم ها را هم در سایت قرار بدهید

شکلات با بازی جانی دپ و ژولیت پینوره Chocolate

K-Pax کی پکس کارگردان ادوارد شرمور

معجزه سیب دوبله قدیمش اگر ممکنه Pocketful of Miracles

دیوانه از قفس پرید با دوبله قدیمی One Flew Over the Cuckoos Nest 1975

ببخشید درخواست هام زیاد شدن همین ها بود کلا و یک فیلم که محاله گیرش بیارم

به اسم بالا و پایین خارجی قدیمی و اسم خارجیم هم نمی دانم و اطلاعات دیگری هم ندارم up and down هم که معنی بالا و پایین را می ده زدم چیزی پیدا نکردم به هر حال همین فیلم های بالا هم که اسمشون را می دانم بگذارید یک دنیا ممنون می شوم .

دوستدار و طرفدار سایت شما

شکلکشکلکشکلک
پاسخ : باسلام
لینک زیرنویس تصحیح شد
به غیر از فیلم های معجزه سیب و بالا و پایین بقیه فیلم ها قرار داده شد
درباره فیلم بالا و پایین: 3 فیلم به این اسم موجود است که برای سال های
2011 - 2012-2014 هستند و چون در ارشیو بنده و در هیچ سایت ایرانی موجود نبود نتوانستم در سایت قرار بدم
با تشکر

این نظر توسط newtrade58 در تاریخ 1393/06/14 و 3:16 دقیقه ارسال شده است

سلام و وقت به خیر

ممنون که فیلم های درخواستی من را در سایت قرار می دهید

راستی یک سوال واسم پیش آمده شما به خاطر علاقه شخصی این سایت عالی را ساختید چون واقعا برای شخص من مفیده و من از شما سپاسگذارمشکلکشکلکشکلک
پاسخ : بله بخاطر علاقه شخصی هست


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • اخبار هنری
    اخبار گوناگون