loading...
آپ دآنلـود
Admin بازدید : 3269 پنجشنبه 20 شهریور 1393 نظرات (1)

دانلود فیلم Chocolate – شکلات – محصول 2008 آمریکا


سال ساخت :  2008

ژانر :  اکشن | درام

امتياز :   7.0/10

کیفیت :  

زیرنویس :  دارد

کشور سازنده :   تایلند

کارگردان :   Prachya Pinkaew

نویسنده :  Napalee,Chookiat Sakveerakul


ستارگان :   JeeJa Yanin , Hiroshi Abe , Pongpat Wachirabunjong

دختری جوان با مهارت های بالا در هنرهای رزمی، برای فراهم کردن پول برای مادر مریضش، با گروه های خلافکاری که از قبل به خانواده آن ها بدهکارند درگیر می شود...

لینک های دانلود

 

دانلود زیرنویس فارسی

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط newtrade58 در تاریخ 1393/06/21 و 3:44 دقیقه ارسال شده است

سلام و وقت به خیر

واقعا ممنون فیلم هایی که درخواست میکنم به این سرعت در سایت قرار می دهید یک دنیا سپاسگذار

فقط فیلم شکلات موضوع فیلم این نبود بازیگراش هم این نیست

خلاصه داستان : یک زن به همراه دخترش یک مغازه شکلات فروشی در یک روستای کوچک فرانسوی باز می کنند و …

بازیگرش جانی دپ و بازیگر زنش ژولیت پینوژه است محصول سال 2000 آمریکا


البته در سایت دیگر پیداش کردم ولی دوست دارم از سایت شما دانلود کنم فیلم های مورد نظرم را باز اگر شما نداشتید من از سایت دیگر دانلودش میکنم و متشکر


شکلکشکلکشکلک
پاسخ : فیلم مورد نظر قرار داده شد


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • اخبار هنری
    اخبار گوناگون