loading...
آپ دآنلـود
Admin بازدید : 190 دوشنبه 10 شهریور 1393 نظرات (3)

 

سال ساخت :  2014

امتياز :   6.6/10

کیفیت :  

زیرنویس :  دارد

کشور سازنده :   آمریکا

کارگردان :   Carlos Saldanha

نویسنده :  Don Rhymer,Carlos Saldanha

 

آبی و جواهر به همراه سه فرزند خود در شهر ریودوژانیرو زندگی میکنند . زمانی فرا میرسد که جواهر تصمیم میگیرد به بچه هایشان پرواز کردن و زندگی به مانند دیگر پرندگان را یاد دهد . او به این نتیجه میرسد که باید بچه ها را به جنگلهای آمازون برای آموزش ببرد. آبی در تلاش است تا خانواده را با وضعیت جدید و همسایگان جدید در جنگل آمازون آشنا کند . او با مشکل بزرگتری دست و پنجه نرم می کند . جنگل وحشی و هزاران موجود خطرناکی که ممکن است برای خانواده او مشکل ایجاد کند.

لینک های دانلود

   
 
 

لینک های کمکی

Expressleech

دانلود فیلم با کیفیت 720p 

دانلود فیلم با کیفیت 1080p part 1

دانلود فیلم با کیفیت 1080p part 2

  

دانلود زیرنویس فارسی

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط newtrade58 در تاریخ 1393/06/17 و 5:08 دقیقه ارسال شده است

راستی لطفا کارتون ریو شماره یکش هم در سایت می ذاری متشکر

شکلکشکلک
پاسخ : قرار داده شد

این نظر توسط newtrade58 در تاریخ 1393/06/17 و 5:07 دقیقه ارسال شده است

ممنون موفق شدم ریو را دانلود کردم نمی دانم بعضی روزها چی می شود از هیچ سایتی نمی توانم دانلود کنم امروز موفق شدم بهرحال ممنون هر فیلم و کارتون و سریال از سایتتون دانلود کنم حتما می نویسم متشکر


شکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط newtrade58 در تاریخ 1393/06/16 و 3:49 دقیقه ارسال شده است

سلام و وقت به خیر

نمی دانم مشکل چیه من موفق نشدم فیلم بیتر مون و جری مگوایر را دانلود کنم می نویسه خطلا همین طور کارتون ریو را هم نشد دانلود کنم و چند تا فیلم دیگر هم امتحان کردم نشدم فقط فعلا فیلم نوح و فیلم سی روز تاریکی را موفق شدم دانلود کنم امیدوارم لینک ها درست بشود بتوانم دانلودشان کنم متشکر از طحماتتان و سایت عالی شما


شکلکشکلکشکلک
پاسخ : سلام
لینک ها تست شدن و مشکلی نداشتن
اگر از برنامه های تغییر ای پی استفاده می کنید انهارا غیرفعال کنید


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • اخبار هنری
    اخبار گوناگون